יום חמישי, 18 ביוני 2015

השתלת שיניים בזול

השתלת שיניים בזול – איך יכול להיות שמרפאה אחת מבקשת שליש מחיר עבור השתלות שיניים, בהשוואה למרפאת שיניים אחרת ? האם רופא השיניים היקר יותר הוא חמדן המחפש לעשות קופה על חשבון המטופל המסכן ? האם רופא השיניים הזול הוא צדיק? או אולי תמים? איך זה בכלל יכול להיות?
אז זהו, זה לא יכול להיות וזה אכן לא קיים, אלא למראית עין . המטופל מקבל בדיוק את מה ששילם עבורו. ברור שתשלום יקר לא תמיד מבטיח איכות, אבל המציאה של השתלת שיניים בזול תמיד מבטיחה נפילה.
באופן מפתיע למדי מחיר השתל עצמו הוא המרכיב הזניח ביותר בבניית המחיר הנדרש עבור השתלת שיניים . אין כמעט הבדל בין מחיר השתל הזול ביותר לבין השתל הדנטלי היקר ביותר. גם באיכות אין כמעט הבדל, כולם עשויים מתכת טיטניום ועוברים ביקורת איכות.
אז מה קובע את מחיר השתל במרפאה?

1. דבר ראשון – איכות רופא השיניים. ברור כי רופא שיניים מנוסה, בוגר אוניברסיטה יוקרתית, עם אלפי שתלים מוכחים ב"תיק העבודות" שלו, ידרוש תשלום גבוה יותר ובצדק. ניסיון יבטיח אחוזי הצלחה גבוהים יותר.
2.רופא שיניים מעודכן- העובר קורסים מתקדמים והשתלמויות באופן קבוע- יבקש מחיר גבוה יותר. ובצדק- הלימודים עולים כסף רב, ובאופן טבעי הרופא יבקש להחזיר את ההשקעה. רופא שיניים מעדכן הוא רופא שיניים טוב יותר.
3. מרפאת שיניים מתקדמת- ניהול מרפאה מודרנית עם השתלות שיניים מונחות מחשב, בקרת זיהומים מתקדמת, רנטגן דיגיטלי מופחת קרינה – כל אלה הם לטובת המטופל אך עלותם גבוהה מאד. העלות באופן טבעי מגולמת במחיר הטיפול.
4.טיפול איכותי דורש הקצבת זמן טיפול נאותה. אחת הדרכים להוזיל את הטיפול- זה לקצר את הזמן המיועד להשתלת שיניים או לחליפין לבצע יותר טיפולים באותו זמן. האם תמיד כל הטיפולים המבוצעים אכן נחוצים? או שהניסיון להשיג השתלת שיניים בזול יסתיים במשרדו של עורך דין לרשלנות טיפול שיניים ?
קיימות עוד דרכים לבצע השתלת שיניים בזול, אפשר לקבל מידע מורחב יותר באתר מרפאת השיניים של דר' ריביצקי בבאר שבע